fbpx

POSISI TIDUR YANG SESUAI KETIKA HAMIL

POSISI TIDUR YANG SESUAI KETIKA HAMIL

posisi tidur yang sesuai ketika hamil

Alahai, masuk trimester ke-3 je terus rasa tak selesa nak tidur.

Pusing kiri, pusing kanan pun tak boleh tidur. Tak selesanya.

Aduh, syok je orang sebelah ni tidur. Langsung tak tengok orang kat sini tak boleh nak tidur. Huhu.
.

Pernah rasa tak camni?

Bila mengandung je semua posisi tidur tak sesuai. Kadang-kadang terpaksa tidur sambil duduk. Tu pun kejap-kejap.

Lepas beranak terus rasa bebas, dapat tidur dengan lena tanpa masalah lagi. Cuma berperang pula dengan baby comel kat sebelah. Hehe

Jom baca beberapa posisi tidur yang sesuai ketika hamil.
Semoga bermanfaat.
posisi tidur yang sesuai ketika hamil 1
posisi tidur yang sesuai ketika hamil 2
posisi tidur yang sesuai ketika hamil 3
LEBIH INFO KLIK SINI
 
KREDIT : FACEBOOK NURASYKIN ALI

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

0